Zetkin – Vårt webverktyg för planering

Ett fantastiskt gäng engagerade vänsterpartister har tagit fram Zetkin som ett verktyg för att organisera partiarbete och sköta planering.

Nu har även Vänsterpartiet Älvsjö-Hägersten tagit steget och börjat använda oss av verktyget, och det kommer att vara ett av våra huvudhjälpmedel för organiseringen av medlemmar under valrörelsen. Därför är det bra om så många som möjligt av er som vill vara aktiva går in och skapar en användare där, så att ni därmed även kan anmäla er till event och se planeringen.

Det gör du i följande steg:

• Skapa ett användarkonto i Zetkin om du inte redan har ett. Gå tilll www.zetk.in välj ”skapa användarkonto”. Fyll i e-post, namn och önskat lösenord
  • Ansluta till Vänsterpartiet Älvsjö-Hägerstens organisation i Zetkin. Gå till www.zetk.in/o/vansterpartiet-alvsjo-hagersten och klicka på “Anslut”. Logga in först om ni inte redan är inloggade.
  • Gå till “Min sida”, d.v.s. den sida ni hittar på www.zetk.in/dashboard. Där finns bl.a. olika aktiviteter och evenemang under “Mina uppdrag”.

Har ni några frågor får ni gärna oss i styrelsen på [email protected].

PS. Zetkin-verktyget har fått sitt namn efter den framträdande och betydelsefulla feministen och arbetarklasskämpen Clara Zetkin, som levde och var verksam i Tyskland under slutet av 1800-talet och början av 1900-talet.

Dela den här sidan: